czwartek, 24 maja 2012

Rozdział 9

Zapadła głucha cisza. Dominika siedziała na swoim łóżku opierając podpierając się swoją ręką położoną na kolonie, i patrzyła na Wiktorie. Wiktoria szybko zauważyła to spojrzenie i jakby chcąc odwrócić swoją uwagę zaczęła klikać coś bezmyślnie na swojej komórce. Dominika wstała ze swojego łóżka i usiadła na łóżku Wiki.
-Powiesz mi co się tak naprawdę stało ? - zapytała Dominika Wiki
-Do długa histroja, choć może wydawać się krótka - opowiedziała
-Ja mam czas i mi się nigdzie nie śpieszy - powiedziała spokojnie Dominika
-Więc ...
Wiktoria zaczęła opowiadać wszystko od samego początku. O poznaniu chłopaków, o swoim zauroczeniu do Adriana o Dominiku i dziśejszej sytuacji na imprezie.
-Wiesz co ci powiem, ten Adrian wydawał się być dobrym materiałem a tu proszę, co za ...
-Oszczędź sobie - powiedziała Wiktoria chcąc zatrzymac Dominikę przed wylewem słów
-Ja mogę sobie oszczędzić, ale ty nie ! - zaprzeczyła ostro - Wykrzycz to co nim myślsiz jakim jest wrednym i fredkowatym sworzniem !
-Może lepiej nie krzyczeć bo zaraz wszyscy się tu zlecą - zareagowała Wiktoria
-Co racja to racja ...
-Dziękuje ci Dominika - powiedziała Wiktoria przytulając się do przyjaciółki
-Cieszę się ale może oszczędźmy sobie te czułości jest już późno i trzba iśc spać bo zaraz wycowawczynie przyjdą i będą ględzić - powiedziała Dominika uśmiechajac się do Wiktorii a zarazem kierując się w stronę łazienki.
Wiki wstała z łóżka i skierowała się do szafy. Wyjeła z niej swoje piżamy i zaczeła się ubierać. Gdy Dominika wyszła z łazienki przyszła pora na nią - zrobniła z sobą porządek i położyła się do łóżka .
-Dobranoc - powiedziała Dominika
-Dobranoc - odpowiedziała
Głowa Wiktorii była zaprzątnięta teraz myślami co dalej ? Z chłopakami to już raczej nie wypali. Adiran okazał się kompletnym wrednym smerfem a Dominik. Właściwie to Dominikowi nie mam nic do zarzucenia. Ale i tak nie mogę się z nim już przyjaźnić, bo on chce chyba teraz czegoś więcej a ja do niego nic nie czuje. Dobrze ... Mam śmietnik w głowie i muszę go sprzątnąć. Ustalmy kilka faktów. Z Dominikiem utrzymuje kontak ale mały a z Adrianem nie rozawiam i nie dam się nabrać na jego podłe gry. Mam talent ? Ide z rana do wychowawczyni i zgłaszam tylko siebie. Później musze pogadac z chłopakami i powiedzieć im że jednak chcę wystąpić sama. To bedzie najlepsze rozwiązanie. Tylko jaką piosenkę. Coś wesołego bo ludzie nie lubią smutasów. Smile - tak to będzie genialna piosenka. Avril gdy ja śpiewa am taki power wiec ja też.
I tak myślała i myślała aż zasneła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz