czwartek, 24 maja 2012

Rozdział 5


Zbiórka . Wszyscy już zajeli wygodne miejsca . Dominika obok Kamila . Wiktoria między Adrianem a Dominikiem . Natalia i Oliwia koło koleżanek z sąsiedniego pokoju . Wszyscy myśleli że przemówi najstarsza z opiekunek . Jej głos był dziwny i nieinteresujący . Ku zdziwienu wszystkim wyszła : starsza kobieta , dość otyła , ale z miłą twarzą . Przedstwaiła się . Była to kierowniczka obozu . To ona zajmowała się papierkową robotą i dbała o bezpieczeństwo i wygode wczasowiczów . Jej głos był miły i pełen radości . Gdy już skonczyła mówić o sobie zapytała się wszystkim - Czy obiad nam smakował - Wszyscy powiedzieli by nie . Ale nie chcieli robić przykrości ten miłej pani i powiedzieli głośno TAK ! Ucieszyła się . I zaczeła mówić po co mamy tą zbiórkę . Wyjaśniła wszystkim że na naszej koloni będzie coś takiego jak Mam Talen z nagrodami oczywiście . Pragneła zaznaczyc że wszystkich chętnych prosi o zastonawienie się i daniu odpowiedzi wychowawczyni jutro przed śniadaniem . A sam Mam Talent odbędzie się jutro o 17 . Lecz dziśaj obedzie się jeszcze jeden konkurs . Bedą wybierani Mis i Misterka koloni . Ten konkur odbedzie się o 18 więc nasi chętni mają tylko 2 godziny na przygotowanie się i wszystkich zagnała do pokoji .
*
Gdy wszystkie dziewczyny weszły do pokoju w głowie nie miały konkursu tylko myśli co wydarzyło się podczas przerwy . Oliwia nie zwlekając chwili dużej zapytała
- Dziewczyny co tu się działo jak nas nie było ? Prosze powiedzcie !
- Trzeba było zostać - Wiki odezwała się z przekąsem
- Dominika ! - spojrzała błagalnie na koleżankę
- Nie rób takich oczu - ale Oliwia nadal je robiła - Dobra dobra przestań powiem ! - nie mogła już wytrzymać tego spojrzenia - Więc jak wy wyszliście to Wiktoria też wyszła no i my sobie zaczeliśmy rozmawiać no i wg dobrze się dogadujemy polubiliśmy się ...
- A coś więcej oprócz przyjaźni - Natalia chciała wyciągną informacje
- Co ? - Dominika powiedziało to jaby nie miała nic więcej do powiedzenia
- Podoba ci się - Wiktoria powiedziała to wertując swoją komurke
- Może ...
- Morze to jest głębokie i szerokie jak z resztą sama zauwarzyłaś - Wiktoria była bardzo wygadana
- No OK Podoba mi sie
- A ty mu - Natalia musiała to powiedzie
- Nie wiem !
- Wiesz . On się w tobie kocha ! - oznajmiła uroczyście Oliwia
- Dajcie jej spokój ! - przeczuwała że jeszcze kilka pytań a Dominika bedzie miała Focha i się obrazi - potaficie być okropone
- Dobra ! A ty gdzie byłaś ? - Oliwia nie potrafiła przestać
- Przesłuchanie ?
- Nie pytanie .
- U znajomych .
- Jakich ? Dziewczyn , chłopaków ?
- To jednak jest przesłuchanie !
- Gadaj !
- U chłopaków
- I co robiliscie ?
- Więcje już nic nie poweim bez swojego adwokata .
- Do było dobra - roześmiała się Natalia z Dominiką .
- Nie wiem jak wy ale ja dzwonie do domu - i Dominika wzieła do reki telefon
I wszystkie dziewczyny to zrobił prócz Wiktori . On tylko trzymała swojego Samsuga . Gdy nagle dostała s-m-s . Od Adriana . Treść wygląda następująco : "Cześć ! Co robisz ? Bierzesz udział w tym konkursie ? " - Ciekawski - pomyślała Wiki i zaczeła pisac :
"Dziewczyny dzwonią do rodziny . Ja już dzwoniłam ( kłamała) . Nie biere udziału w konkursie . A ty ?"
"Ja też nie biore a tym Mam Talent bierzesz ?"
"Nie .. Ej oświciło mnie a moze zrobimy trio Ja Ty i Dominik i zaśpiewamy jakąś piosenkę CO ?"
"To nie jest taki głupi pomysł . Dominik się zgadza ! Tylko jaką ?"
"Może Bakengi"
"Może być wkuwaj tekścior"
"Nie musze umiem ją . A kto pójdzie do wychowawczyni ?"
"Nie ja i Dominik też nie"
"Dobra ja pódę CYKORY"
"Spotykamy się na imprezcę"
"Na to wychodzi"
"To fajnie"
"I to jak ;)"
I na tym skonczyło się ich pisanie . Ale za to obojga byli nastawieni dobrą energię . Wiktoria zaczeła coś czuć więcej do Adriana a on do niej . Co z tego będzie ? Okaże się .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz